Els primers centres escolars comencen a compostar

Els centres educatius estan començant a dur a terme el procés de compostatge per a així poder reduir la quantitat de residus que generen en el col·legi i donar-los un nou ús en l’hort escolar.

Ja són 8 els centres que han començat a realitzar compost: 4 de la comarca de la Safor, 2 de la Vall Cofrents-Aiora, 1 de la Canal de Navarrés i 1 de la comarca de la Costera. Tots ells han rebut formació en els seus respectius centres al voltant de com dur a terme les tasques per a la seua elaboració, com alimentar la compostera i les pautes que s’ha de seguir per a obtindre un compost madur i de qualitat. Paral·lelament, en el centre s’estan realitzant visites de seguiment periòdiques i personalitzades per a veure l’evolució del compost, ajudar a la comunitat educativa en tot el que siga necessari i prendre diferents mesures per a portar un control de qualitat de la mescla.

Prompte, nous centres educatius començaran a realitzar compost i així entre tots reduirem la quantitat de residus generats en els centres educatius.